ÎNSCRIERE LA FESTIVAL
Participanții la festival au de parcurs următorii pași:
- Completarea FORMULARULUI DE ÎNSCRIERE online, în română aici și în engleză aici (la sfârșitul formularului de înscriere, există rubrica în care să puneți link-ul pentru înregistrările de la Secțiunile Muzică instrumentală, Muzică vocală, Teatru, Arte vizuale / videoclip, Familia mea).
- DONAȚIA DE ÎNSCRIERE la festival (mai multe informații aici sau mai jos, pe această pagină) – să se specifice numele participantului. Dacă sunt mai mulți participanți din aceeași familie, nu este nevoie să se facă donații separate, ci o tranzacție per suma calculată.
- ÎNCĂRCAREA DOCUMENTELOR necesare participării (nu le încărcați într-un singur pdf!) – DOAR documentele scrise la punctele a-e (NU ÎNCĂRCAȚI VIDEO-ul MAI JOS PENTRU CĂ NU VA MERGE!):
a. acordul GDPR trebuie semnat olograf de participant sau de reprezentantul legal (unde este cazul și participantul este minor). În cazul în care numele participantului diferă de numele părintelui, vă vom solicita informații / documente suplimentare.
b. certificat de naștere (C.I. la participanții adulți)
c. donația de participare
d. fotografiile (dacă este cazul)
e. partiturile (dacă este cazul) – 1 pdf
f. creațiile literare – 1 pdf
Pentru a trece de procesul de înscriere cu ușurință, vă rugăm să respectați ordinea pașilor de mai sus.
În cazul în care întâmpinați vreo dificultate, vă rugăm să ne scrieți pe Whatsapp, la numărul de telefon: 0040 740 275 050 sau la adresa de e-mail: zbordecopil@adra.ro
DONAȚII
- INDIVIDUAL:
Donație minimă de 100 LEI – înscrierea la o singură secțiune
Donație minimă de 160 LEI – înscrierea la 2 secțiuni (dacă sunt comisii diferite)
Donație minimă de 190 LEI – înscrierea la 3 secțiuni (dacă sunt comisii diferite)
2. GRUP
Pentru grupuri, ansamblu: donație unică – 100 lei
Se va acorda 1 medalie, trofeu/grup. Dacă dorește fiecare membru să primească medalie, la donația de 100 lei, se adaugă 15 lei/membru.
3. INSTITUȚIE sau inițiativă privată
Pentru școlile sau grupurile care organizează ateliere de produse handmade și târguri caritabile: donația minimă pentru înscrierea la festival este de 70 lei/participant; dacă dorește fiecare membru să primească medalie, la donația de 70 lei, se adaugă 15 lei/participant.
ATENȚIE:
1. La donație, se menționează festival + numele participantului. În caz de retragere, donația nu se returnează.
2. Dacă participantul donează într-o altă monedă decât cele la care ADRA România are cont bancar deschis (LEI, USD, EUR), va alege contul de LEI și se va realiza conversia (de ex: plata taxei dintr-un cont de lire se va face în contul de lei).
3. Dacă persoana înscrisă participă la mai multe secțiuni/subsecțiuni cu aceiași jurați, donează o singură dată (ex. 100 lei sau 70 lei). Dacă există mai multe comisii de jurizare în cadrul subsecțiunii, se face donația corespunzător capitolului ”Donația de înscriere”, mai multe secțiuni.
4. Reducere 10% pentru doi sau mai mulți participanți proveniți din aceeași familie.
5. Pot fi donate și alte sume.
6. Se pot înscrie și participanți proveniți din familii defavorizate fără a dona nici o sumă către proiectul Casa ADRA, însă aceasta se va face de baza recomandării în prealabil a unui profesor/persoană cu autoritate.
Achitarea donației de participare se poate face prin:
1. transfer bancar în conturile ADRA România (detalii: festival +numele participantului)
RO37 RNCB 0074 0292 1540 0067- LEI
RO46 RNCB 0074 0292 1540 0002 – USD
RO78 RNCB 0074 0292 1540 0008 – EUR
2. direct pe site-ul ADRA: https://adra.ro/doneaza
(selectați Campania Zbor de copil, iar la detalii scrieți: festival + numele participantului.