
Ce vrem să organizăm
Iată-ne la a 2-a ediție a Campaniei ”Zbor de copil” O campanie de strângere de fonduri pentru Casa ADRA – Centrul de primire în regim de urgență a victimelor violenței în familie.
Ce va cuprinde?
1. Festivalul Internațional Caritabil de Muzică și Arte ”Zbor de copil”, ediția a 2-a, 8 secțiuni – participanții vor face o donație pentru Casa ADRA, apoi își vor trimite online lucrările/prestațiile și vor fi jurizați de specialiști în domeniile pe care le reprezintă (eveniment online)
2. Târguri caritabile (sau alte forme de strângeri de fonduri) – produsele realizate/colectate de companii, școli, grupuri de inițiativă sunt vândute și sumele obținute sunt direcționate către copiii și mamele lor, victime ale violenței în familie (evenimente offline)
Ce am reușit la prima ediție?
Știm că fără voi acest festival nu ar fi avut un așa răsunet. Noi toți împreună, am reușit:
🙋♀️🙋să avem alături de noi aproximativ 50 de profesioniști din 7 țări care au ales voluntar să fie alături de noi în această experiență;
📩 să vă oferim fiecăruia feedback ca să știți ce puteți face mai bine sau ce faceți grozav deja;
🚀 să avem un impact organic al paginii de Facebook Casa ADRA de 130.000 persoane (inițial impactul era de 30.000 persoane, deci a crescut de peste patru ori), pe perioada campaniei;
🥰 ați fost în jur de 150 participanți unici la secțiunile festivalului;
🖼 1 ramă Facebook a campaniei pe care am văzut că ați folosit-o cu drag, chiar și după ce festivalul s-a încheiat;

2 influenceri, alături de mulți alții dintre voi, ne-au ajutat să împrăștiem cât mai mult vestea despre acest eveniment. Vă mulțumim!
să ajutăm 12 mămici și copii să primească cazare în siguranță și alte servicii specializate (consiliere psihologică, consiliere socială) la Casa ADRA (știați că în 2020, 212 femei au fost ucise în familie?? Informație oferită de Parchetul General al României);
1 clip de promovare (click aici daca nu vi-l mai amintiți sau nu l-ați vizionat) a Centrului Casa ADRA (aici puteți citi mai mult despre proiect).
Fiecare pas l-am făcut frumos alături de voi!
Vă mulțumim!
Finalitatea caritabilă a evenimentului
Am continuat acordarea de servicii de specialitate la Casa ADRA, prin identificarea de donatori/finanțatori noi (la începutul Campaniei Zbor de copil, riscul era să limităm activitatea de la Casa ADRA)
Un număr de 12 de beneficiari direcți, copii și mame, găzduiți la Casa ADRA, victime ale violenței în familie au stat într-un mediu securizant, ca urmare a festivalului. Însă au fost și multe alte persoane consiliate, fără a solicita găzduire.