Cine suntem?
Suntem o echipă de peste 60 profesioniști, ce suntem implicați în proiecte ce se încadrează în 5 direcții de intervenție ale Asociației ADRA, printre care este și asistarea victimelor violenței în familie.
Deși ADRA este prezentă în România din 1990, la nivel mondial, ADRA International are birouri în peste 118 țări.
Proiectul pe care îl avem în atenție de această dată este Casa ADRA – centru pentru mamele și copiii, victime ale violenței în familie, ce primesc: cazare, tichete sociale pentru procurarea hranei, consiliere psihologică, consiliere socială, asistență medicală de urgență, îndrumare către un jurist.
Proiectul Casa ADRA are o serie de caracteristici ce îl recomandă pentru continuitate:
- LONGEVITATEA – printre puținele centre destinate victimelor violenței în familie, cu o activitate neîntreruptă de 14 ani, din mediul privat și public;
- SERIOZITATEA – Casa ADRA a fost acreditată (ulterior licențiațiată, prin schimbarea legislației) de la începutul activității;
- CREDIBILITATEA – de-a lungul timpului, a fost construită o rețea de parteneri stabili, publici și privați (instituții locale și centrale: Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale, Poliția Capitalei, Primăria Capitalei, Inspectoratul de Poliție Județean Ilfov, Vrancea, nstitutul Național de Medicină Legală, Direcții de Asistență Socială, Secții Politie; ONG-uri din domeniu: Asociația Anais, Asociația Solwodi, Fundația Sensiblu; ONG-uri din domenii conexe: Asociația Casa Ioana, Asociația Semn de Viață, Asociația Touched România etc.)
- INTERESUL PENTRU OAMENI – manifestat prin portofoliile diferite de acțiune, izvorâte din lucrul direct cu oamenii și confruntarea cu nevoile lor;
- SUSTENABILITATEA – întreținerea centrului și în afara finanțărilor (de 2 ani centrul este suținut din fonduri proprii); durata de funcționare (12 ani)
- RECUNOAȘTEREA – Premiul III la Gala Societății Civile (Campania ”Îți place să dai? Alege-ți un partener pe măsură”, 2011), imaginea campaniei – Leonard Doroftei;
– Premiul III la Gala Societății Civile (Campania ”Bărbați adevărați”, 2014), partener național Carrefour.